We made the website for Uniqlo’s Merino Wool campaign. The key phrase for this campaign was “COLOR IS COMFORT: 心地のよい色たち,” which we interpreted as a floating landscape of merino wool. The website furthers the geography into a simple interface, allowing the users to fly up and over the hilly mountains and click on the floating color chips to view the catalogue.

ユニクロのメリノウールキャンペーンにて、ウェブサイトの制作を担当しました。「COLOR IS COMFORT:心地のよい色たち」をキーワードに、メリノウールによって構成された地形・風景の中を浮遊していくような世界観を作りました。また、ウェブサイトではCMの世界観をより拡張し、映像の上に浮かぶカラーチップをクリックすることで商品カタログを閲覧できるシンプルなインターフェースを構築しています。

http://tha.jp/160

WEB Credits:
Art Direction / Design: Yugo Nakamura (tha)
Design / Flash : Sohei Kitada (tha)
Video Edit : Erica Sakai (tha)

UNIQLO – COLOR IS COMFORT.
UNIQLO – COLOR IS COMFORT.